Alla inlägg den 25 mars 2009

Av sanna nylander - 25 mars 2009 11:07


fick för ett kort ögonblick vårkänslorna.. poff! sa det också var dom borta. det blev 10 minus grader och snö på vägarna igen. när ska detta ta slut? när ska vi få vår här uppe i norr? otroligt less nu på denna kyla!


iallafall så flyger tiden iväg för mig och studenten och gesällen börjar närma sig med skrämmande fart. typ 1 ½ månad kvar nu bara till gesällen, har fått det berättat för mig att jag måste intala mig själv att jag kommer klara det. så det är min tanke just nu ^^ inte lätt att tänka så kan jag säga. men tränat en hel del dom två senaste dagarna. och mer träning blir det..


igår så var lilla jillis och fislisa här och hälsade på mig på skolan. fixade jills kalufs och hennes bryn, hon blev så schnygg. idag är det lisas tur ;) hoho.

om dom ska vara i mitt sällskap så måste dom ju vara fina i håret ;p

 på eftermiddan ska jag klippa jon som är min traditionella herr modell som jag också ska föna vågor på. enda gången jag hinner göra honom till gesällen.. pirrar i magen! blir så mycket press på en med allt man ska göra och få gjort.


sitter på formgivningslektionen nu och har genom gång i kropps och ansiktsformer. rätt intressant ;P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards