Alla inlägg under november 2008

Av sanna nylander - 20 november 2008 09:54


slapp vecka.. var hemma i måndags, hade prov i frisör hela dagen i tisdags, var på stan och birsta & jobbade lite igår.. har shoppat saker på ikea, två klänningar m.m på gina tricot och en massa blandat. storhandlade igår också så nu har man full frys.


jag fyllde år i söndags så det firades med alla polarna i lördags och släkten i söndags. verkligen en toppen helg! fick så mycket fina presenter också:


pengar i mängder

presentkort på make up store

skål

ljuslyktor

rosévin

blommor

doftljus

kimmono

chailatte

smink

kökspall

handdukar

vantar

sanning och konsekvens-spel

guldörhängen

osv.


listan tar nog aldrig slut om jag ska sitta här och skriva allt =)


..och sist men inte minst, joels present. han gav mig en adventskaldender från bodyshop med presenter varje dag i 24 dagar =D kan det bli bättre? får fira min födelsedag i ytterligare 24 dagar och fira att julen kommer.


är det något jag älskar så är det julen =) och den smyger sig på nu sakta men säkert. har börjat små pyntat hemma och köpt en massa fina dukar m.m nästa helg är det julskyltning och nu i helgen ska jag julpyssla lite hemma hos joels mamma och pappa ;) få äta julgröt och julskinka!

imorgon är jag ledig och då ska jag försöka ta mig iväg och träna, sedan på eftermiddan ska jag styla mamma som ska på fest =) min kusin fyller 20 år imorgon så ska väll förbi och gratta henne en sväng också.

hoppas iallafall på en lugn helg, behöver det efter höstens bravader.

Av sanna nylander - 14 november 2008 09:42


..och jag vann ju utlottningen =D våran utlottning som vi har varje fredag vid vårt bord. blev en påse med jordgubbs remmar =D mumsi!

Av sanna nylander - 14 november 2008 08:46


är ruskigt halt ute nu, hua!


är på skolan nu och idag blir det skola på förmiddan och förmodligen.. eller förhoppningsvis träning med mamma på lunchen =)

sedan blir det till att storhandla och hem och städa.


imorgon får man fin främmande på besök ;) så då måste det vara schnyggt och fräscht! lilla jolle får jobba ihjäl sig :/

jag fyller ju hela 19 år på söndag så imorgon blir det lite partaj och på söndag blir det fika med stora tjocka släkten =)

förhoppningsvis får vi lite tid över ikväll för mys och film också!

Av sanna nylander - 13 november 2008 12:36


"my dream is to fly over the rainbow, so high"


på skolan nu, slutar strax. har inte tid för att skriva nu för tiden.. upptagen tjej ;) i helgen var det firande av elkis som gällde i fredags så då var vi ut en sväng. i lördags var jag och joel mfl och firade maria som fyllde år =) fick träffa på lill hugo och natalie. åkte hem till syrran och fick träffa henne och emilia också =D vi gick sedan och käkade gó mat på jops. blev bio sen =)


i söndags så var det farsdag men lilla pappa var sjuk så var bara där en snabbis. var däremot en sväng hos farmor och farfar o joels föräldrar =)


i veckan så har vi bara grejjat på hemma och förberett inför helgen.

jag fyller år på söndag så på lördag kommer massa folk från klassen mfl. också ska vi ha lite fest! på söndag kommer stora tjocka släkten på fika =) som jag längtat. finns inget bättre än att fylla år och julafton!


Av sanna nylander - 7 november 2008 09:57


förra helgen:


var ut både fredag och lördag med girlsen. vi hade skoj som fan! blev inte så utklädda som vi tänkt oss men roligt hade vi ändå. lovin' it! kommer upp bilder på bilddagboken från fredan inom en snar framtid..


i veckan:


jag har jobbat, städat hemma, pluggat, varit med mina vänner och jolle, gått på stan, fikat åtskilliga gånger på Barista.. mums säger jag bara! jag och min chai latte.. har tryckt i mig deras goda chokladtårta också!

vi har fått mer gjort på vårt projektarbete och det känns jätte bra att det börjar hända lite.

ett plus i kanten är att jag lyckats börja med min träning, jag får väll ta och tacka frida för det =D hon som pushar på mig och stöttar mig, lat som man är! har bara hunnit med ett bodypump pass och ett spinning pass men det är en början.


idag är det fredag och så jag längtat efter helgen.. sitter på samhällslektionen och ska snart redovisa. när jag slutar så ska jag på stan med lisa och elkis.. elkis fyllde år igår så henne ska vi fira med pompa och ståt. jag ska dock ta det lugnt =) ska klippa emilias lilla lugg idag också!


imorgon fyller maria år så då ska vi dit och fika och fira henne.. sen får man se vad som händer=)


 på söndag är det farsdag så den dagen spenderas hemma hos mamma och pappa. mys! vet dock inte vad karlsloken ska få? det tål att tänkas på!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards