Alla inlägg under augusti 2008

Av sanna nylander - 29 augusti 2008 19:00


sitter hos christer nu och små dricker lite, ska snart på förfest och sedan blir det krogen =)


crossfade - cold

Av sanna nylander - 29 augusti 2008 08:10


idag bar det av upp till sidsjön på friluftsdag, skönt att det inte regnar iallafall. efter det ska jag ner en snabbis på stan och sedan hem och göra mig iordning. ska hämta mamma i stan och sedan så bär det av på för fest. ska på lyset ikväll, tror jag.. får se var man hamnar.


imorgon blir det jobb och då kommer jag vara grymt trött, efter det blir det pubafton ;)


vi ses i dimman!

Av sanna nylander - 28 augusti 2008 22:30


värdelös dag på skolan kändes det som, har haft stationer och vi fick så klart den tråkigaste att hålla i: permanent. stått en hel dag och lärt ut klassisk permanent. så nu är jag trött =p


efter skolan åkte jag och hälsa på jill en snabbis, skjutsade hem isabelle och sedan så jobbade jag en sväng. när jag kom hem förut så strandsatte jag mig i soffan med gossip girl och har legat där till typ nu. pratat lite med amanda och slappat. robban och jonny har varit på besök en sväng =)


de håller på och grejar nu förfullt i badrummet och joels mål är att det ska vara klart till den 22:a september, på joels födelsedag. ska bli spännande och se hur det blir, och skönt att kunna duscha riktigt. ett extra + för att det bli massageångdusch ;)


i helgen så blir det fest och jobb. imorgon ska jag ut med amanda mfl. vi ska på lyset =) på lördag så jobbar jag på dagen och på lördag kväll är det pubafton. ingen vila för lilla sanna =p

Av sanna nylander - 27 augusti 2008 12:33

Jag har blivit utmanad av http://cheekcharms.bloggagratis.se/ =) 


regler: posta reglerna först. svara på alla frågor. skicka vidare utmaningen till andra bloggare. när du postat dina svar, berätta för den som utmanade dig.


fem saker som finns på din Att-göra-lista idag.

1. Laga mat

2. Fylla diskmaskinen

3. Fundera ut mitt projektarbete

4. Kolla på Leila bakar

5. Plocka ögonbrynen hos Marielle


vad gjorde du för tio år sedan?

jag var 8 år (skulle fylla 9) och hade precis börjat trean på Nylands skola


ställen du bott på?

Uppvuxen i Njurunda, bott på Södermalm en sväng och bor nu igen i Njurunda


fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Ta med Joel och min familj på en härlig resa runt jorden

2. Ta med mina vänner på en partyresa

3. Köpa ett semesterställe utomlands

4. Köpa en glassig bil

5. SHOPPA


Utmaningen går nu vidare till:

friidapalm.blogg.se

jenniferekwall.blogg.se

saraastromberg.blogg.se

Av sanna nylander - 27 augusti 2008 11:30


sommaren är slut och hösten är här. skolan har börjat och jag mitt sista år på frisörlinjen. om ett år så jobbar man förfullt, ska verkligen ta reda på det här året med tjejerna.


har inte skrivit något i sommar, bara ett inlägg. har inte haft lust eller tid. varit fullt upp hela sommaren. jag har jobbat, slappat, varit med kompisar, festat, yran, drakbåtsrodden, selånger, gatufesten, furuvik, stockholm osv. verkligen varit en kung sommar verkligen och den kommer värma i vinter då det är som kyligast ute.


i höst och vinter har jag inga direkta planer förutom att fylla år och åka till vemdalen en vecka vid nyår. det kommer bli så jävla roligt, vi blir ett rejält gäng som drar upp tillsammans. frida ska upp med sina homies nerifrån så då får man träffa dom också. skönt att ha något att se framemot under hösten!


kommer antagligen att vara lite mer aktiv i bloggen i höst också ;) cyA!


baby & jag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards