Alla inlägg under februari 2008

Av sanna nylander - 29 februari 2008 19:11


haha sitter här och kollar igenom den senaste sofies mode och vad ser jag? jo, lindsay lohan i en blommig klänning. exakt samma klänning som jag har.

hittade tyvärr ingen bild men men..

Av sanna nylander - 29 februari 2008 18:08


sitter här och spanar runt på sidor som asos och zoovillage, hittar massor av saker som jag bara vill klicka hem. men nej, det går tyvärr inte. jag måste spara vartenda öre jag får över nu till stockholm, men det är det värt. får leva på min längtan efter huvudstaden nu i en vecka.

Av sanna nylander - 29 februari 2008 15:33


vilken lättnad


slog mig nyss ned i soffan hemma hos mamma och pappa. time to relax.

vi ska käka kyckling och en massa go saker.


i helgen händer inte mycket, only jobb. vad händer för er i helgen? =) antar att det är många som ska ut.

Av sanna nylander - 29 februari 2008 12:35


mumsigt med pizza till lunch med flickorna.


                


"luke, i am your father"


jag har star wars nynnande överallt. star wars är inte det bästa här i världen tycker jag.. men men =p

Av sanna nylander - 29 februari 2008 10:53


currykryddad korvslantsgryta med fullkornspasta


jag tror jag spyr.. är så less på skolmaten. skönt att man slipper den i 10 dagar nu.

Av sanna nylander - 29 februari 2008 10:07


sista skoldagen innan sportlov, det känns hur bra som helst =p

sitter på kultur och stilhistoria nu och gör.. ingenting. så himla trött idag. på psykologin så ska vi, som tur är, se på film. känner att jag inte orkar något annat idag. jag ska bunkra upp med klubbor till eftermiddan.


vi har nyss haft rast och nu ska vi fortsätta med vårt arbete =p


efter skolan så ska jag hem till mamma och pappa också ska jag käka där och lata mig. sedan kommer joel och hämtar mig och då ska jag hem och sova.


imorgon är det jobb.. känns lite tungt att tänka på det nu.


det jag längtar efter nu är gatufesten'08, fy fan vad det kommer bli nice.

några av artisterna är ju bla. mange schmidt, petter, adam tensta, vincent, soilwork, håkan hellström, hardcore superstars, millencolin, mando diao osv.

Av sanna nylander - 28 februari 2008 21:08

oh, dags att slappna av. idag har det varit rätt så fullt upp.


igår kväll så var jag iallafall på yogan och det var nice. efter så åkte jag hem och sussade sött.


idag så har jag haft frisöteknik hela dagen. imorse så gick vi igenom maskinklipp och på rasten så klippte jag ida. jag tvättade håret och sedan var det dags för lunch. det var inge gott så det blev fil för min del.

på lunchen så var jag och vicky ner på salongen och köpte en färg till hennes hår för hon kände sig lite för mörk =)

efter lunchen så gjorde jag en bröllopsuppsättning till floristerna för de håller på och ska "göra ett bröllop". sedan var det dags att färga vicky.

jag la sunlight-färgen och några slingor i den och det blev jätte fint, alldeles perfekt ;)


efter skolan så gick jag till mia och väntade på joel. där var alla som vanligt och lilla natalie =) vi åkte och kollade på deras nya lokal och sedan bar det av hemåt med lite kinamat i bagaget. vi åt den och sedan så har jag små pysslat. slagit på diskmaskinen, eldat och betalat räkningar. nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig =p är så trött nu. stackars lilla hjärtat håller på uppe. avloppet är sönderruttnat så han har grejat med det och nu tror jag att han håller på i köket. ska strax gå upp och göra honom sällskap.


imorgon så har jag kultur och stilhistoria på förmiddan och psykologi på eftermiddan. sedan så, äntligen, är det lov =)

jag ska jobba på lördag och mån-tor på lovet.. sedan så kommer jag, stockholm =)


tjing!

Av sanna nylander - 27 februari 2008 12:38


en halv dag avverkad, sakta men säkert kommer helgen.


igår kväll så var vi på mötet på folkets hus. det var bra att vi gick på det, fick lite mer info. träffade också våra grannar nedanför som verkade schyssta =) snacka om att det är lätt att få förutfattade meningar.

efter mötet så åkte vi hem till mamma och pappa och käkade semla, mums!


idag så har vi haft frisörteknik på förmiddan, jag hade en kund och hon var väldigt positiv =) har varit på lunch på skolan, det var kycklingschnitzel med klyftpotatis och currysås.

jag köpte djungelvrålklubbor och "surklubbor" nu till filmen på psykologin.

vi ska se på film idag och på fredag. skönt att få det lite slappt.


ikväll och efter skolan har jag tänkt hinna handla och sedan ska på jag bikram yoga. ska vara där i tid ikväll, och få de bästa platserna för annars kommer dinosaurierna och donderar. efter det så ska jag hem och mysa med joel, mitt hjärta!


ciaooo!

Ovido - Quiz & Flashcards