Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

friday

Av sanna nylander - 13 februari 2009 09:03


fredagen den trettonde.. brr! gillar inte det =p skråckfull som man är.

sitter på mammas jobb nu och ska snart iväg på lite frisörteori. efter den ska jag möta fislisa på stan. blir en fika och en sväng på stan =)


igår så var det praktik hela dagen lång. vid fyra åkte jag och jolle på divan och åt middag. åkte på affärn och handlade det sista hem så nu är kylen full och gó. tog vårt pick och pack och åkte till farmor och farfar. gjorde henne fin med klippning, färg och slingor. blev kvar där ända fram till tjugo i elva, fikade och pratade på.


ikväll blir det mysig hemma kväll men god mat och film, jag och my love.

ska bara slappna av och ta det lugnt. ska lägga oss i tid också ska vi upp imorgon och äta frukost tillsammans =) båda ska jobba under dagen så vi tar en alla hjärtans helg, inte bara en dag. mysigt!

jag jobbar nio till fem imorgon. halv sju så har vi bord och ska ut och äta god mat, ytterligare en myskväll.


på söndag bär det antagligen av upp mot övik, vi ska nämligen på paradisbadet =) plaska på och visa upp den fetbleka vinterhuden som man är så stolt över (?!) ska bli ändring på det här nu.. jillis kommer snart hem och då ska vi styra upp ett träningsprogram så vi kommer igång =) blir hårdträning inför sommaren.. men oftast så är det bara något man brukar säga, men nu ska vi ta tag i det =) behövs kan jag säga..

 
 
Ingen bild

Elin

13 februari 2009 11:03

Värsta turtur-duvorna ;) ..bra det.

 
amanda

amanda

22 februari 2009 12:29

ring mig. måste berätta lite:p

http://amandabergklint.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nylander - 25 mars 2009 11:07

  fick för ett kort ögonblick vårkänslorna.. poff! sa det också var dom borta. det blev 10 minus grader och snö på vägarna igen. när ska detta ta slut? när ska vi få vår här uppe i norr? otroligt less nu på denna kyla!   iallafall så flyger tiden ivä...

Av sanna nylander - 11 mars 2009 09:37

  klarade nyss gesällteorin, ett steg närmre nu. så skönt att ha det gjort! nyss lämnat in min anmälan till gesällprovet också, inte lång tid kvar nu.   har inte skrivit på länge men har inte haft tid heller. jobbade hela lovet också var jag ut med t...

Av sanna nylander - 27 februari 2009 09:06

  idag har jag tagit mig lite ledigt för en mysdag med tjejerna på stan. igår så flyttade jillis hem till sundsvall från oslo och ullis är hemma på besök, så vi ska ta en sväng på stan idag då med fika och shopping =)   just nu sitter jag på mammas j...

Av sanna nylander - 23 februari 2009 19:37

  vilken jobbig dag, men nästan klart nu. har minigesällen nu i två dagar =p har så svårt för pressade situationer. men det gick ändå bra för mig idag, trots allt =) gesällen börjar närma sig med stormande steg och det blir mer och mer kring det. ge...

Av sanna nylander - 11 februari 2009 10:24

  sitter på formgivningen och allt känns så onödigt.. uttråkad.   har nu fått reda på datum för gesällen och vad det blir för moment. den 11/3 så blir det teoriprovet i gesällen. den 16/5 och 17/5 så är själva gesällen. vi har skämtat nu ett tag om a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards