Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

provdagar

Av sanna nylander - 23 februari 2009 19:37


vilken jobbig dag, men nästan klart nu. har minigesällen nu i två dagar =p har så svårt för pressade situationer. men det gick ändå bra för mig idag, trots allt =)

gesällen börjar närma sig med stormande steg och det blir mer och mer kring det. gesällteorin är direkt efter sportlovet, är inte direkt så jag ser framemot det =p


i fredags blev det en lugn kväll hemma hos mamma och pappa. det bjöds på kött och klyftpotatis till middag, mums.

i lördags vaknade jag tidigt och klev upp för att göra mig iordning. vi åkte sedan in till stan och köpte present till hugo och fredde =) sedan bar det av på hugo och rasmus dop. var jätte fint och kul och träffa alla. gott fika var det också =p

 efter dopet åkte vi till hem med mia & co. och käkade god middag. mia skjutsade sedan oss hem till fredde och där var de fest =) var en massa blandat folk + mina skitungar lisa och elkis. var där hela kvällen sen åkte vi in på krogen. blev en sen kväll med en massa mat på max, var hemma vid halv fem typ.

igår åkte vi skoter på dagen och slappade på kvällen med en pizza hos mamma och pappa. 


i veckan blir det en massa jobb, praktik, ska till tandläkarn och laga min framtand som det åkt bort en massa lagning från, äta en massa semlor och det bästa... jillan kommer hem på torsdag från norge =D som vi saknat dig! blir en heldag med tjejerna på stan på fredag och en kväll vi inte kommer glömma på lördag =D hoho. 

 
 
Hugo

Hugo

26 februari 2009 17:15

Tack för att ni kom på mitt dop och för de fina presenterna. Ni är så snälla!
Mamma och pappa hälsar!
Puss o kram från Hugo

http://misan80.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nylander - 25 mars 2009 11:07

  fick för ett kort ögonblick vårkänslorna.. poff! sa det också var dom borta. det blev 10 minus grader och snö på vägarna igen. när ska detta ta slut? när ska vi få vår här uppe i norr? otroligt less nu på denna kyla!   iallafall så flyger tiden ivä...

Av sanna nylander - 11 mars 2009 09:37

  klarade nyss gesällteorin, ett steg närmre nu. så skönt att ha det gjort! nyss lämnat in min anmälan till gesällprovet också, inte lång tid kvar nu.   har inte skrivit på länge men har inte haft tid heller. jobbade hela lovet också var jag ut med t...

Av sanna nylander - 27 februari 2009 09:06

  idag har jag tagit mig lite ledigt för en mysdag med tjejerna på stan. igår så flyttade jillis hem till sundsvall från oslo och ullis är hemma på besök, så vi ska ta en sväng på stan idag då med fika och shopping =)   just nu sitter jag på mammas j...

Av sanna nylander - 13 februari 2009 09:03

  fredagen den trettonde.. brr! gillar inte det =p skråckfull som man är. sitter på mammas jobb nu och ska snart iväg på lite frisörteori. efter den ska jag möta fislisa på stan. blir en fika och en sväng på stan =)   igår så var det praktik hela dag...

Av sanna nylander - 11 februari 2009 10:24

  sitter på formgivningen och allt känns så onödigt.. uttråkad.   har nu fått reda på datum för gesällen och vad det blir för moment. den 11/3 så blir det teoriprovet i gesällen. den 16/5 och 17/5 så är själva gesällen. vi har skämtat nu ett tag om a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards