Direktlänk till inlägg 7 november 2008

thank god it

Av sanna nylander - 7 november 2008 09:57


förra helgen:


var ut både fredag och lördag med girlsen. vi hade skoj som fan! blev inte så utklädda som vi tänkt oss men roligt hade vi ändå. lovin' it! kommer upp bilder på bilddagboken från fredan inom en snar framtid..


i veckan:


jag har jobbat, städat hemma, pluggat, varit med mina vänner och jolle, gått på stan, fikat åtskilliga gånger på Barista.. mums säger jag bara! jag och min chai latte.. har tryckt i mig deras goda chokladtårta också!

vi har fått mer gjort på vårt projektarbete och det känns jätte bra att det börjar hända lite.

ett plus i kanten är att jag lyckats börja med min träning, jag får väll ta och tacka frida för det =D hon som pushar på mig och stöttar mig, lat som man är! har bara hunnit med ett bodypump pass och ett spinning pass men det är en början.


idag är det fredag och så jag längtat efter helgen.. sitter på samhällslektionen och ska snart redovisa. när jag slutar så ska jag på stan med lisa och elkis.. elkis fyllde år igår så henne ska vi fira med pompa och ståt. jag ska dock ta det lugnt =) ska klippa emilias lilla lugg idag också!


imorgon fyller maria år så då ska vi dit och fika och fira henne.. sen får man se vad som händer=)


 på söndag är det farsdag så den dagen spenderas hemma hos mamma och pappa. mys! vet dock inte vad karlsloken ska få? det tål att tänkas på!


 
 
Ingen bild

Elin

7 november 2008 10:16

Jag ska köpa lotter som vanligt jag.. vem vet, han kanske blir miljonär! haha :D

 
Maria

Maria

8 november 2008 19:09

Hej tjejen och tack så mycket för idag!! Men jag hann tyvärr knappt prata med er... Vi får försöka ses snart igen.
Å tack så mycket för presenten!!
Hoppas ni har en mysig kväll!!
Kramar från Maria, Hugo och Jörgen :)

http://misan80.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nylander - 25 mars 2009 11:07

  fick för ett kort ögonblick vårkänslorna.. poff! sa det också var dom borta. det blev 10 minus grader och snö på vägarna igen. när ska detta ta slut? när ska vi få vår här uppe i norr? otroligt less nu på denna kyla!   iallafall så flyger tiden ivä...

Av sanna nylander - 11 mars 2009 09:37

  klarade nyss gesällteorin, ett steg närmre nu. så skönt att ha det gjort! nyss lämnat in min anmälan till gesällprovet också, inte lång tid kvar nu.   har inte skrivit på länge men har inte haft tid heller. jobbade hela lovet också var jag ut med t...

Av sanna nylander - 27 februari 2009 09:06

  idag har jag tagit mig lite ledigt för en mysdag med tjejerna på stan. igår så flyttade jillis hem till sundsvall från oslo och ullis är hemma på besök, så vi ska ta en sväng på stan idag då med fika och shopping =)   just nu sitter jag på mammas j...

Av sanna nylander - 23 februari 2009 19:37

  vilken jobbig dag, men nästan klart nu. har minigesällen nu i två dagar =p har så svårt för pressade situationer. men det gick ändå bra för mig idag, trots allt =) gesällen börjar närma sig med stormande steg och det blir mer och mer kring det. ge...

Av sanna nylander - 13 februari 2009 09:03

  fredagen den trettonde.. brr! gillar inte det =p skråckfull som man är. sitter på mammas jobb nu och ska snart iväg på lite frisörteori. efter den ska jag möta fislisa på stan. blir en fika och en sväng på stan =)   igår så var det praktik hela dag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards