Alla inlägg under januari 2008

Av sanna nylander - 31 januari 2008 20:43


ännu en dag har ramlat förbi. trött och oengagerad. känner att jag borde gå på skolan men känner mig absolut inte kry. får se hur man gör.

jag sitter och kämpar för att få joel att komma upp från datorn nere och göra mig sällskap framför tvn =p han sitter, somvanligt, och drömmer framför sin favorithemsida: Blocket


my dear


blev tvungen att lägga in en skönbild på honom från yran 07 vill bara ha sommar just nu. det blåser så det knakar och smäller i hela huset, brrrr.


imorgon måste vi storhandla för det finns inte en smula i skåpen.

kom älskling!

Av sanna nylander - 31 januari 2008 14:15

ser på en sjuk film nu som går på  tv4 film, superstar heter den =p

väldigt speciell film!



Av sanna nylander - 31 januari 2008 12:16

den här killen måste ni lyssna på, hur grym som helst. ni får ett smakprov på Alicia Keys - No one. kolla hans hemsida www.alexcornell.com skön kille!


Av sanna nylander - 31 januari 2008 11:35

hemma idag från skolan för jag mår så himla dåligt. ont i huvet, fryser och har kallsvettats hela natten.. brr. har iallafall fått sovit ut, har sovit över 12 timmar inatt.

har nyss betalat alla räkningarna, skönt att ha det överstökat. idag fick man alla pengar från skolan också inkl. pengarna från praktiken så nu är man inte lika fattig längre =p


idag ska jag bara ligga under mitt duntäcke och frysa.

måste egentligen bli frisk tills imorgon för jag ska till naprapaten då (thank you mami and papi) och sen ska jag ju in och prata ;) förväntningarna är höga.


jag ska jobba på lördag i stan, sedan ska jag bara ta det lugnt hela helgen. hoppas jag iallafall =p är så trött, måste verkligen vila upp mig. om jag har tur så får vi lite gjort i köket i helgen, hoppas.


något jag längtar efter nu är iallafall en fluffig semla och varm choklad, mums!


Av sanna nylander - 30 januari 2008 14:34

jag är riktigt flitig på att uppdatera nu känner jag =p sitter på psykologin nu och skriver ännu ett case, intressant kurs =)

på lunchen var jag på make up store och shoppade lite, fräscha upp min neccesär lite. jag köpte två eyedust i färgerna devildust och carat. sedan köpte jag en ytterligare eyedust som jag ska använda som party highlighter i färgen gold glow. sedan så köpte jag såklart en cover all mix.


ikväll ska jag och joel på möte, känns lite drygt men är bra att gå på det.

sitter här i vinterdiset och längtar efter en solig vår och sommar.

Av sanna nylander - 30 januari 2008 10:41

ännu en färganalys är gjord och denna gången är det sienna miller.


Av sanna nylander - 30 januari 2008 09:17

nu har jag gjort min färganalys på gieseles hår ;p

Av sanna nylander - 30 januari 2008 09:13

varit och spinnat nu på morgonen med jennifer och frida, svettigt men skönt nu efteråt.


åkte hem tidigare från skolan igår för jag var så otroligt trött, känner att det ligger något, typ en förkylning, i kroppen. ska vara på skolan hela dan idag och sedan så ska jag hem och käka goo baconsås med joel, mums! sedan så tror jag att vi ska på möte i kvissleby angående vår väg. sen ska jag bara hem och mysa i sängen.


nu måste jag fortsätta med min färganalys.


äntligen har gossip girl börjat!

Ovido - Quiz & Flashcards