Direktlänk till inlägg 3 december 2008

1 advent och julklappsköp

Av sanna nylander - 3 december 2008 09:41


första advent har passerat och julen smyger sig på sakta men säkert.. som jag längtar.

har varit två lugna helger nu och det känns toppen. varit på stan och julskyltningen m.m


idag så ska jag och joel iväg och storhandla & handla julklappar =D

robban fyllde år i måndags och syrran fyller år på lördag.. så ska väll till och fira dom båda också är det personalfest med salongen på lördag =) ska bli kul!


nästa helg så ska jag och jolle på partaj på värstaborg där nina och evelina har fest =) 50-tals tema och vi två kommer vara grrrrymmast!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nylander - 25 mars 2009 11:07

  fick för ett kort ögonblick vårkänslorna.. poff! sa det också var dom borta. det blev 10 minus grader och snö på vägarna igen. när ska detta ta slut? när ska vi få vår här uppe i norr? otroligt less nu på denna kyla!   iallafall så flyger tiden ivä...

Av sanna nylander - 11 mars 2009 09:37

  klarade nyss gesällteorin, ett steg närmre nu. så skönt att ha det gjort! nyss lämnat in min anmälan till gesällprovet också, inte lång tid kvar nu.   har inte skrivit på länge men har inte haft tid heller. jobbade hela lovet också var jag ut med t...

Av sanna nylander - 27 februari 2009 09:06

  idag har jag tagit mig lite ledigt för en mysdag med tjejerna på stan. igår så flyttade jillis hem till sundsvall från oslo och ullis är hemma på besök, så vi ska ta en sväng på stan idag då med fika och shopping =)   just nu sitter jag på mammas j...

Av sanna nylander - 23 februari 2009 19:37

  vilken jobbig dag, men nästan klart nu. har minigesällen nu i två dagar =p har så svårt för pressade situationer. men det gick ändå bra för mig idag, trots allt =) gesällen börjar närma sig med stormande steg och det blir mer och mer kring det. ge...

Av sanna nylander - 13 februari 2009 09:03

  fredagen den trettonde.. brr! gillar inte det =p skråckfull som man är. sitter på mammas jobb nu och ska snart iväg på lite frisörteori. efter den ska jag möta fislisa på stan. blir en fika och en sväng på stan =)   igår så var det praktik hela dag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards