Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av sanna nylander - 9 oktober 2008 09:00


kom precis till skolan, hemskt väder ute. regnet faller ner och himlen är helt grå. sånna här dagar vill man inte gå upp på morgonen men det är man ju tvungen att göra, helst av allt hade jag velat ligga under mitt duntäcke och mysa på. gå upp sent och göra en god frukost. men nej, här sitter man nu på skolan och knegar på. ska skriva om alternativa livsåskådningar, och jag orkar verkligen inte börja med det. har ingen som helst inspiration eller lust, har inte ens valt vad jag ska skriva om än.


just nu sitter jag bara och snokar runt i alla bloggar och kollar på en massa saker. har religion nu och formgivning på eftermiddan. sedan blir det hard work efter skolan =p imorgon är jag iaf ledig och det ska bli såå skönt. halv 8 ska min bil in för byte av vindruta =) sedan har jag inget planerat. ska väll handla saker hem så vi kan göra iordning hemma. men nu har vi iallafall vatten på toaletten =D woohoo!


igår så gick jag i skola till halv tolv. sedan gick jag på salongen och väntade in greta och juan. dom kom in och vi mötte upp ullis och sara och strosade runt en stund på stan. vi gick på barista och jag kastade i mig en chokladtårta med grädde och en chailatte. kutade på salongen och jobbade 14.00-18.15 sedan åkte jag en sväng till sidsjön och sedan hem. plockade upp joel hemma också åkte vi och köpte pizza på knuten =D vräkte i oss dom hemma och sedan så somnade jag. var så himla trött =p vaknade upp senare av att joel låg och skäggade mig i ansiktet när han försökte pussa på mig så då blev jag grinig. snäll tjej =p


just nu längtar jag tills på lördag, då blir det party med girlsen =D ska ut och äta med jobbet klockan fyra sen ska jag hem till ronia och supa loss. varning på stan då!

Ovido - Quiz & Flashcards